wtorek, 26 lutego 2013

Narodziny Małej Kruszynki

Narodziny dziecka to najcudowniejsze wydarzenie w rodzinie. Choć moja córcia to już prawie dwunastolatka, to tej wyjątkowej chwili nie zapomnę nigdy :) A ostatnio mogłam to przeżywać powtórnie bo  narodziła się, upragniona przez wszystkich, moja siostrzenica - a tak na marginesie dodam, że siostra i ja jesteśmy bliźniaczkami ;)


Uniwersalna karteczka z okazji narodzin dziecka.


 Zestawienie pastelowych kolorków sprawia,że nadaje się zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki. Dla odmiany wycięte body nie zostały wytuszowane, a potraktowane perłowymi kredami Joy



I dla bliźniąt


Kolejna karteczka trafiła do bliźniaków - parki, stąd tradycyjne kolorki - róż i błękit,a minimalizm na życzenie  Zamawiającego 



Napiszcie proszę, co o nich sądzicie - jestem bardzo ciekawa Waszych opinii - z góry wielkie dzięki!!!
A teraz uciekam do kolejnego wyzwania - efekty pracy już wkrótce zobaczycie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo...