środa, 27 lutego 2013

Z okazji Rocznicy Ślubu i wyzwanie Szuflady #4

Z okazji Rocznicy Ślubu i wyzwanie Szuflady #4



Ciekawa jestem jak Wam minął dzisiejszy dzionek :) Ja z tęsknoty za wiosną udekorowałam cały domek cebulkowymi kwiatkami wiosennymi, a potem zasiadłam do mojego biureczka, aby wykonać kartki jubileuszowe na zamówienie dla zaprzyjaźnionej kwiaciarni "U Madzi", którą gorąco pozdrawiam :)

Karteczki miały być skromne, ale kolorowe i uniwersalne - pasujące na każdą rocznicę...

Jako pierwszą przedstawiam karteczkę, która dzięki palecie barw idealnie nadaje się na  Wyzwanie Szuflady 



 oczywiście zgłaszam karteczkę :)







A to już pozostałe karteczki, wykonane w tym samym stylu co "wyzwaniowa"








Papier Studio75 jest wręcz idealny na taką okazję - elegancki, delikatny, a zarazem na tyle dekoracyjny,że nie wymaga już zbyt wielu dodatków. Papier, który kojarzy mi się z gorzką czekoladką pochodzi z Lemonade.
Kartki dla kwiaciarni z reguły wykonuję w wersji bliźniaczej, różnią się detalami, dodatkami, paletą barw...

Kolejne powstały z cudnego papieru The Scrap Cake i skrawki papierów Piątek13






Papier ten sam...









I kilka ślubnych, również dla kwiaciarni "U Madzi"





Powstały kilka dni temu, z połączenia kremowo-beżowego papieru Galeria Papieru z miętą Piątek13


Z kolei Serducha wykonałam z papierów UHK Gallery - uwielbiam zestawienie tych dwóch kolorków







I kilka stonowanych, w kremie i beżu z delikatnym akcentem pastelowego wrzosiku, błękitu i różu










Różyczki wykonałam własnoręcznie, z kwiatków z dziurkacza, lekko potuszowałam brzegi - moje pierwsze kwiatki  :)






Ostatnie już to "Zakochane ptaszki"









Przepraszam za jakość zdjęć "Zakochanych ptaszków", ale coś mi aparat szwankuje :(

To tyle na dziś, jutro kolejne jubileuszówki, może i ślubne też powstaną, ale główne zadanie na jutro to podjęcie wyzwania "Jestem scrapującą Polką" - zobaczymy co mi się urodzi w głowie :)

Do jutra Kochane i Kochani :) i dziękuję za odwiedziny!!!

7 komentarzy:

  1. Wow, ile tu prac!! Piękne miłosne wyznania.
    Pytanie mam: co to za listki w pierwszych pracach? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i mam nadzieję, że odpowiedź na Twoje zapytanie dotarła na maila... Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  2. Krótko mówiąc arcydzieła :) podoba mi się,że w Twoich pracach nie ma przerostu formy nad treścią...panuje wyrafinowany minimalizm dopełniony odpowiednią paletą barw plus złota sentencja.Dobrze się składa,że trafiłam na Twojego bloga gdyż zbliża się kolejna rocznica ślubu...muszę tylko sprytnie podrzucic mężusiowi stronkę z Twoim blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wykonam COŚ wyjątkowego dla Was - z okazji Waszego święta :) pozdrawiam!

      Usuń
  3. Niesamowite karteczki i jaka ilość... super że możesz w kwiaciarni mieć zbyt. Pytałaś o kwiatki to różnie niektóre robię sama niektóre są gotowe. Te zielone, żółty i niebieskie na kartce lift Kszp i Żółto niebieskiej są gotowe, ale np. na kartce z mapki w paski robiłam sama. Dziękuję za odwiedzinki i miłe komentarze

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne! I tyle ich!
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, a najbardziej urzekła mnie ta z ptaszynkami i wrzosową kokardką - przesłodka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...