wtorek, 12 marca 2013

Wszystkiego najlepszego...

Kto lubi wyzwania mapkowe powinien koniecznie zajrzeć na RAPAKIVI
Spośród dwóch mapek wybrałam tę



A oto moja interpretacja mapki...



Wykonana z dwustronnego papieru My Minds Eye, z dodatkiem UHK Gallery i odrobiną scrapowego papieru Rayher

Praca musi zawierać przynajmniej jeden guzik - u mnie są trzy :)



Własnoręcznie wykonane kwiatki i zawieszkę - dzięki której kartka trafia również na wyzwanie u Szmeka



Moje różyczki powstały z połączenia pięciu "dziurkaczowych kwiatków", płatki ukształtowałam za pomocą igły do quillingu i delikatnie potuszowałam



Stemple pochodzą z Lemonade (dmuchawiec) i z Latarni morskiej (napis)



Całość dopełnia odrobina gazy, perełki w płynie i satynowe wstążeczki :) 

Ostatnio do moich kartek wkrada się coraz więcej kolorów, to chyba z tęsknoty za wiosną i ciepłymi promieniami słońca... Ciekawe, czy tylko ja tak bardzo tęsknię za zieloną trawką?

5 komentarzy:

  1. Podobają mi się te różowe, radosne elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna gra kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak kolorystyka jest super !!!
    dziękujemy za udzial w wyzwaniu - DT Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka :) Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Rapakivi :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna karteczka w bardzo fajnych kolorkach :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu u SZMEKA :o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...