piątek, 2 sierpnia 2013

Przerywnik :)

Witajcie Kochani w ten upalny dzień!!! U mnie ponad 30 kresek, ale to dobrze, w końcu mamy środek lata :) Dziś miały być kartki z okazji roczku i 18-stych urodzin, ale postanowiłam dać Wam trochę odpocząć od "kwiaciarnianych" karteczek i mam dla Was ślubną na ekspresowe zamówienie :) Miałam niewiele czasu, ale na szczęście wiedziałam co mam zrobić... Miała być ślubna z piosenką, ale w kremie, beżu i brązie (a właściwie toffi :))
Przyznam szczerze, że trochę bałam się tego połączenia kolorystycznego w tym wzorze kartki - kolorystyka tradycyjna,delikatna, subtelna w połączeniu z nitami... No, ale efekt przerósł moje oczekiwania, zobaczcie sami i oceńcie :)



I kilka szczegółów...





Chętnie poczytam Wasze opinie :) Pozdrawiam Was wakacyjnie!!!

16 komentarzy:

  1. Jest cudna, a kolorki naprawdę świetnie się komponują. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie poradziłaś sobie z kolorystką z dodatkami,karteczka wspaniale oddaje swoje piękno, kwiatuszki niezwykłe.Dla mnie super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. baaardzo ciekawy efekt wyszedł świetna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, kolorystyka ślicznia dodatek tiulu wspaniale się prezentuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie kolory, dlatego kartka według mnie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDO, tak ładnie i tiule i wianek! Tak uroczo i uroczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło pięknie a zarazem bardzo delikatnie:) Świetne połączenie kolorystyczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obawy były zupełnie niepotrzebne - jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczka pzrecudn apozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czego Ty się obawiałaś? ;) Ślicznie wyszła karteczka, papierki z Galerii, tiul i wianuszki są bardzo delikatne a nity wkomponowały się super w całość. Przecież to Twoje kolory więc kartka nie mogła się nie udać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory moje ulubione, różyczki prześliczne, no i ten szczególik w postaci serduszek dyndających na sznureczkach... Jednym słowem - jest NIEZWYKŁA!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niepowtarzalna kartka, zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorki są rewelacyjne, piękne różyczki i całość ostatecznie również super! Obawy niezrozumiałe, bo jak zwykle wszystko na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszło :) Wszystko ładnie sie komponuje i nawet trochę kropeczek się pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...