czwartek, 7 listopada 2013

Kartki świąteczne, ale nie moje :)

Kartki świąteczne na dobre zagościły u mnie,ale tym razem to nie moje prace chcę Wam pokazać, a kartki stworzone przez moją córę :)
Co roku córcia wręcza kartki świąteczne wszystkim koleżankom i kolegom w klasie, no i oczywiście nauczycielom :) Łącznie musi przygotować ponad 30 sztuk, więc w tym roku zasiadła już do pierwszych :)


Niby proste, ale córcia postanowiła wyżyć się artystycznie... W ruch poszło gesso, tusz, pasta strukturalna, brokat sypki i w kleju, stempelki (Lemonade i Latarnia Morska)...


Obowiązkowo taśma washi, bawełniana koronka, dziurkaczowy border w śnieżynki, sznureczki, zawieszki...


A nawet prawdziwe gałązki ;)
Warstwa śniegu powstała z gesso, które nakładane było paluchem :), gdzieniegdzie obsypane brokatem.

Mnie się podobają, nawet bardzo, ale z przyczyn oczywistych, trudno o obiektywizm w mojej ocenie, więc czekam na Wasze opinie :)))

17 komentarzy:

  1. Mnie się podobają BARDZO, widać, że córa ma talent artystyczny i dobrze wie, gdzie co przykleić. Myślę, że tak naprawdę wspaniały zespół tworzycie. Piękne kartki, oryginalne i niebanalne ...Wszystkie mi się podobają, chociaż....najbardziej z bałwankiem. I na pewno miło będzie komuś tak ładnie wykonaną kartkę otrzymać. Pozdrowienia dla Ciebie i dla córy i mam nadzieję, że będzie mi dane jeszcze nie raz...jej dzieła poooglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te kartki! Podoba mi się bardzo kolorystyka no i kompozycyjnie rewelacja. BRAWO!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Córeczka odziedziczyła talent po mamie. Świetne karteczki wyczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna tradycja panuje w klasie twojej córki:) Przekaż jej że ładne karteczki zrobiła i nie umiem napisać która jest najładniejsza bo każda ma w sobie coś fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Córcia na prawdę pokazała klasę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Córcie masz na prawdę zdolną. ;))) Odziedziczyła telent po mamusi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW fantastyczne- widać, że talent ma po mamie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Baardzo fajne widać po kim odziedziczyła talent

    OdpowiedzUsuń
  9. masz zdolną córkę wiadomo po kim , kartki wcale nie są takie proste a śnieg wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne, i bardzo mi sie podoba kolorystyka jaka wybrała - zdolna masz córę... utalentowana jak jej mama :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No zdolna - ale po jakiej MAMIE!!! Za kilka lat albo i niebawem dołączy do nas kolejny świetny BLOG!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Córeczka odziedziczyła talent po mamusi! Piękne karteczki, proste ale świetny dobór kolorów i kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ilonko- rośnie godna Następczyni Twojej niesamowitej twórczości. Serdecznie gratuluję:) Jestem pod głębokim wrażeniem.
    A.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki są świetne !!!!!!
    Córka ma talent po mamusi.
    Te karteczki są poprostu cudowne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne! Pogratuluj córce talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. duże owacje dla córki kartki są superanckie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...