piątek, 22 listopada 2013

Osiemnaste urodziny Ady

Witajcie Kochani! Dziś mała zmiana klimatu, będzie urodzinowo :) A to za sprawą Ady, która w najbliższy weekend świętować będzie swoje 18-ste urodziny. Z tej okazji powstały dwie kartki, dziś jedna z nich...

Inspiracją była dla mnie wyzwaniowa mapka na blogu Na Strychu, gdzie zgłaszam karteczkę


wykonana w stylu Shabby Chic, czyli spełnia wymogi aktualnego wyzwania na blogu Projekt Wagi Ciężkiej, gdzie również wędruje karteczka



A teraz pora na zdjęcia :)


 Główny papier to Piątek13, z dodatkiem Life time zakupionego w Craft4You


Koronka, róże na tiulu, wstążeczka i sznureczek z zawieszką, do tego perełki w płynie i kryształki...
Całość w słodkich kolorkach - mięta, pudrowy róż, odrobina beżu i kremu...


Paski to temat obecnego wyzwania w Craft4You, w którym chętnie biorę udział :)


A Wam Kochani udanego weekendu życzę, wypoczywajcie twórczo i kreatywnie :)))

16 komentarzy:

  1. niezwykle uroczo wyszła w takim stylu i powodzenia w wyzwaniach . Z wyzwaniami zawsze mam problem , bo nie pamiętam jakie są wytyczne a kompa pod ręką nie mam , ale próbować trzeba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie mogłam zapamiętać wytycznych, dlatego od jakiegoś czasu wszystko notuję w swoim kajeciku, który zawsze mam pod ręką ;)

      Usuń
  2. Śliczna kartka. Takie lubię najbardziej - romantyczne i nastrojowe, w pięknych delikatnych kolorach :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i delikatna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dostosowałaś kartkę do wymogów wyzwań. Wyszło niezwykle romantycznie i uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lekka karteczka, śliczne dodatki. Masz piękny styl tworzenia prac. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna, delikatna i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko ... cudna ta Twoja kartelucha !
    Delikatnością czaruje, och, czaruje !
    Co do wyzwań ... widzę, że robimy to samo ! Ja też od jakiegoś czasu w kajeciku wytyczne zapisuję, bo ogarnąć tego wszystkiego nie mogłam :)
    A wyzwania fajna rzecz ... mobilizują i inspirują kiedy w główce mojej pustka :)
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza i delikatna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urzekająco lekka, iście kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza osiemnastka ;) Trzymam kciuki za wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznaaaa :D dziekujemy slicznie za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  12. delikatna i romantyczna :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna, rewelacyjnie wykorzystałaś mapke, różyczki na tiulu wyglądają cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza i ta kompozycja, super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...