środa, 26 lutego 2014

Piękne chwile...

Jakiś czas temu pokazywałam Wam album rodzinny dla mojej siostry,dziś drugi - do kolekcji :)
Zdjęcia i tym razem wykonała Agnieszka Wozińska.


Wykonany z papierów GP i Studio75, zdecydowanie bardziej delikatny, stonowany, subtelny... Łączy w sobie kilka pięknych, a zarazem ważnych chwil z życia - wspólne święta, pierwsze urodzinki...


Zapraszam do oglądania :)






















Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was i dotrwaliście do końca...

Album w pastelowych kolorkach, tekturek też w nim nie brakuje, więc zgłaszam go na



A na koniec oczywiście zapraszam Was na moje candy, szczegóły TUTAJ :)


Pięknego dnia!!!

20 komentarzy:

  1. Rewelacyjny!!! Wszystko w nim mnie urzekło, od okładki, przez detale, a na zdjęciach skończywszy. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny. Ogromnie podoba mi się jak dobrałaś dodatki do kolorystyki zdjęć. Wszytko jest cudne i spójne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego! Nie można oczu oderwać, wykonany ze smakiem i w dobrym guście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album, podobnie jak u poprzedniczek nie mogę oderwać oczu :) Kolory, detale , wykonanie...BAJKA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny! Tworzysz takie prace, że można je podziwiać godzinami! Jest wspaniały i zazdroszczę Twojej siostrze :) ma z Tobą dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno sobie lepszą siostrę wymarzyć <3 Hh

      Usuń
  6. Śliczny, piękne detale, ozdoby, super, że pokazujesz fotki. Wspaniały album - fajna rodzinka :) cudowny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super albumik , cudowne zdjęcia i miła rodzinka

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszy mnie ogromnie,że są ludzie o takim talencie i wrażliwości jak Ty oraz tacy,którzy mają potrzebę obcowania z takim pięknem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekno zamkniete we wspanialej pracy...ujelas wszystko co jest najpiekniejsze, najcudowniejsze i najukochańsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa ! Pogratulować talentu :)
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga: www.madzienkapisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna oprawa zdjęć, idealna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowity! u Ciebie zawsze wszystko jest tak starannie dobrane! kolory, wzory, dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No prześliczny jest! :)) Nic dodać, nic ująć. ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne cudeńko wyszło spod Twoich rączek, album genialny, fantastyczne papiery i dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny album, taki delikatny. a zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, delikatny, nieprzeładowany, jednym słowem cudeńko:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny album! rewelacyjnie dobrałaś wszystko do tych cudnych zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ świetnie się udał!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...