wtorek, 25 lutego 2014

Z sukieneczką

W kwietniu sakrament Chrztu Św. otrzyma mała Zosia. Dla niej powstały dzisiejsze zaproszenia, a właściwie wzór zaproszenia (już zatwierdzony). Na życzenie mamy z sukieneczką - nie posiadam takiego wykrojnika, więc znów musiałam pokombinować :)


 Góra sukieneczki to wykrojnik niemowlęce body, natomiast dół wycinany ręcznie z papieru, na którym wytłoczyłam wzór. Do tego wstążka vintage i różyczki na tiulu...


Zgodnie z życzeniem zaproszenia w szarościach - połączyłam Pastele z UHK Gallery i Magiczną Kartkę - bardzo lubię ten sweterkowy wzór :)



Do tego odrobina gesso by rozjaśnić brzegi i perełki w płynie.

A Was Kochani zapraszam na moje CANDY, które wczoraj ruszyło, szczegóły TUTAJ :)

Miłego i baaardzo słonecznego dnia Wam życzę!!!

9 komentarzy:

  1. I wyszło pięknie jak zawsze,elegancko i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienusia , widzę że i koleżanka zmieniła profesję na krawcową Ja uwielbiam takie sukieneczki , słodko bardzo . Uważam ,że wykrojnik nie jest potrzebny do takich rzeczy no i czego się nie zrobi dla sprostania życzeniu klienta . ... nożyczki i do dzieła

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i delikatne zaproszenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną sukienkę uszyłaś - a jaka wzorzysta :)) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zaproszenie, na pewno zrobią wrażenie, bo są bardzo oryginalne. Sukienka jest śliczna: embossing, wstążka, kwiatek - postarałaś się :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło pięknie :) Cudowny jest ten kwiatek przy sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sobie poradziłaś, sukienka wyszła cudnie.Grunt to kreatywne myślenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no, no, następna krawcowa swój talent ujawniła :)) świetne!
    ps. zajrzyj tu - http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2013/08/kokardowiec.html , mąż mi zrobił do kokardek :)) (w sumie kosztowało ok. 6zł)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienusia jest urzekająca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...