poniedziałek, 7 lipca 2014

Bingo w Skarbnicy Pomysłów

Dziś w Skarbnicy Pomysłów rusza nowe wyzwanie BINGO, po szczegóły zapraszam TUTAJ :)




A to moja inspiracja, ślubny exploding box w pastelowych kolorkach...

Wykorzystałam ostatnią pionową linię: kokarda - zielony - kwiaty


Box powstał na bazie z Latarni Morskiej, którą znajdziecie na półkach Skarbnicy Pomysłów TUTAJ :)
Niesamowicie ułatwia i przyspiesza pracę, a box prezentuje się znacznie lepiej i jest zdecydowanie trwalszy :)


Dominują papiery GP i UHK Gallery - dostępne oczywiście w Skarbnicy Pomysłów TUTAJ :)







Zapraszam Was do zabawy w BINGO i miłego wieczoru życzę :)))




9 komentarzy:

  1. przepiękny i przede wszystkim przesłodki boksik, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudownie piękne pudełeczko. :) Zachwycam się! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Piękne kolorki, cudnie się prezentuje. I widzę że banerek nowy? Ja już od dwóch miesięcy nie mogę się zabrać za mój :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny boxik !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowny!!! Zachwycałam się nim już jak zobaczyłam na FB, ale tu wolę delektować się jeszcze trochę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jest to pudełeczko :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne!!! Bardzo mi się podoba zestaw rozbielonych, delikatnych kolorów i pomysł na skrzydełka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...