środa, 3 grudnia 2014

Świąteczny czas...

W miniony poniedziałek na blogu Card Mania Challenges

Prawda, że bardzo przyjemny temat ;)

Przygotowałam świąteczną kartkę, taką jakie lubię najbardziej...
W delikatnych pastelach, z motywem desek,
oprószone brokatem z dodatkiem pluszowych kuleczek...


Cudna poisencja z Craft Baru,a przepiękna tekturka od Asi - dziękuję :)
Tekturkę pokryłam brokatem w kleju


Do tego garść wycinanek, które częściowo oprószyłam odrobiną gesso


Te fantastyczne kuleczki to ubiegłoroczny prezent od El - dziękuję :)




Delikatna i skromna karteczka, 
ale myślę że udało mi się uchwycić klimat świąt...

A jakie są Wasze ulubione połączenia kolorów?
Jestem bardzo ciekawa :)
Twórzcie swoje niepowtarzalne dzieła i zapraszam do zabawy!!!
Szczegóły znajdziecie TUTAJ
I pamiętajcie - jak zawsze czekają na Was nagrody,
od stałego sponsora Hobbisimo 
i tym razem również od CraftsAndMe :)

Twórczego dnia Kochani!!!

16 komentarzy:

  1. No ja jestem zachwycona TĄ karteczka i byłabym przeszczęsliwa gdybym taką miała. JEST bardzo deliaktna i bardzo elegancka, jest cudna. ŚLICZNA:)Pozdrawiam ciepło:D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka a gesso dodało jej pazura. ;)
    Świetna kompozycja z gwiazdeczkową tekturkową girlandą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest :D Przepięknie się to pewnie wszystko mieni, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie zachwyciły te malutkie koraliki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka tam skromna :D karteczka przepiękna, bardzo podoba mi sie ten deskowy motyw ;) poleczenia kolorów, lubię takie proste czyli czarny z białym, szarym, lub szarobrązowym ;D z nutka czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :) taka delikatna, subtelna, niewinna i mocno świąteczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo eko :) I w tym jej urok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i efektowna kartka :) A ten deseczkowy motyw dodaje jej uroku :) Co do kolorów to osobiście uwielbiam połączenie fioletu z różem :) Taka wariacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie Ilonko ją ozdobiłaś. Bardzo mi się podoba. A te malutkie kuleczki dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ozdobiona :) Uwielbiam deseczkowe papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kompozycja mnie totatalnie zachwyciła! ;) A kolory - rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna :)
    Zachwyciłem się jej kompozycją .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudownie ubrałaś tę tekturkę, Ilonko!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...