środa, 21 stycznia 2015

dla Babci i Dziadka :)

Dziś święto naszych kochanych Babć, u których zawsze fajnie jest ;)
A już jutro świętować będą nasi niezastąpieni Dziadkowie!!!

Ciekawa jestem co, oprócz tradycyjnych karteczek,
przygotowaliście dla swoich ukochanych Dziadków...

Ja, w ramach inspiracji dla dp Craft przygotowałam kalendarz biurkowy.
Ale nie taki zwykły...
Kalendarz zawiera sentymentalne zdjęcia wnuków :)

Strony kalendarza pobrałam STĄD, a górną część kart wypełniły zdjęcia,
które delikatnie ozdobiłam.
Do dekoracji wykorzystałam papiery dp Craft LILAC GARDEN,




Roślinne motywy wycięłam z papierów dp Craft - LILAC GARDEN







Teraz ukochane wnuki będą towarzyszyć swoim dziadkom 
każdego dnia przez cały rok ;)

Kalendarzy powstało kilka, więc wkrótce pojawią się kolejne...


14 komentarzy:

  1. Przytulny... To słowo, jako pierwsze, przyszło mi na myśl, gdy zobaczyłam Twój (nie Twój:-)) kalendarz. Kawał pięknej, dopieszczonej, genialnej pracy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wspaniały! Piękny kalendarz, cudne fotosy w środku, czego chcieć więcej? Podziwiam za ogrom pracy jaki w niego włożyłaś. Super pomysł. Wykorzystam w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kalendarz! Cudne fotki w cudnej oprawie! Świetny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cudny! <3 Napatrzeć się nie mogę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent dla dziadków !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ on jest niesamoty , brawo Ilonko . Ja w tym roku dla dziadków mojej córci kubeczki z jej wizerunkiem przygotowałam ale to nie była moja robótka a karteczki zrobiła mała sama ( no może prawie )

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent na cały rok, z pewnością zakręci się łezka w oku... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i jeszce lepsze wykonanie! wyjątkowa pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny prezent. Ślicznie wkomponowałaś zdjęcia w poszczególne karty i dodałaś im delikatnych dodatków, które świetnie dopełniają całość. :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczarowana, zauroczona, i nie wiem co jeszcze dodać po prostu ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...