czwartek, 22 stycznia 2015

Dzień Dziadka

Dziś świętują nasi wspaniali Dziadkowie.
A u mnie kartka dla Babci i Dziadka, więc pojawił się i kwiatek i wąsy :)


Kartka dość nowoczesna, ale stworzona dla młodych dziadków :)
Papiery to ScrapBerry's - ostatnio zawładnęły moim biurkiem (i nie tylko ;))


Pojawiły się i media - pastę strukturalna, tusze, gesso...


Kwiaty, badzik, akrylowe krople i cekiny




Dżinsowe serce podkreśla młodzieńczy charakter kartki :)



Szalenie ciekawa jestem Waszych opinii... :)



W Skarbnicy Pomysłów znajdziecie:

23 komentarze:

  1. Urocze serduszko :-))) Piękna,dynamiczna kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! ;)) Zachwycam się każdym detalem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) Media, błyskotki, kwiaty - wszystko to wygląda super. A dżinsowe serduszko dodaje charakteru i wyjątkowości. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycająca <3 cudowne kolory :) i fajnie komponują się te cekiny i kropy z pasty strukturalnej :) a serducho dodaje charakteru ;D podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kartki lubię takie mediowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała, cudna, rewelacyjna !!!!
    Bardzo nowoczesna karteczka.
    Wykorzystanie dżinsu bardzo mi się spodobało.
    Dziadkowie napewno byli zadowoleni z tak pięknej kartki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i słodka, uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Świetne połączenie różnorodnych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest prześliczna. :)
    Ja też się cieszę, że zobaczymy się niebawem w Wa-wie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowoczesna kartka dla młodych dziadków - super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodka! A te wąski są po prostu cudowne :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki wąsom jest super oryginalna :) podoba mi się!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna, bardzo pomysłowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kartka w naprawdę kapitalnej kolorystyce i cudnymi dodatkami, wąsiska na dżinsowym serduchu dopełniają całości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa i zapomniałam zapytac, skąd taki papier z napisami po rosyjsku?

      Usuń
  15. Rewelacyjna babcino - dziadkowa! Wąsy w dżinsowym serduszku prześwietne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna praca, piękny efekt końcowy.Czekam na kolejne Twoje dzieła, bo coś cichutko u Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. wpsaniała karteczka a jensowy dodatek uwielbiam u Ciebie ... no i te wąsiska ... superaśne

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna i z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała :D i mnie zauroczyło serducho z wąsami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna! Jeansowe serduszko, mediowanie, słodkie kolorg, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...