sobota, 28 lutego 2015

Skarb

To temat najnowszego wyzwania w Pracowni Rękodzieła SZOK,
na które serdecznie Was zapraszam poniższą kartką :)

Pokażcie co jest dla Was szczególnie cenne...
Dla mnie to rodzina i nasze ukochane pociechy ;)
więc wykonałam kartkę urodzinową dla mojego chrześniaka

Wykonana z papierów AltairArt - znajdziecie je na półkach Skarbnicy Pomysłów,
 która to jest sponsorem tego wyzwania :)

Tak, tak - na Zwycięzcę czeka nagroda!!!

A teraz już moja kartka


Wykorzystałam papiery Tears in the Rain Machines i Night&Day-Lava Stars,
które połączyłam z GP Przesyłka Ekspresowa


Na kartce dla nastolatka nie mogło zabraknąć elementów z dżinsu ;)
Do tego trochę chlapań i gotowe!




Czekamy na Wasze SKARBY :)
Szczegóły znajdziecie TUTAJ i pamiętajcie o wyzwaniowym banerku!!!




Zapraszamy do wspólnej zabawy :)





8 komentarzy:

  1. Ja to nie wiem Kobieto jak to robisz, że takie Ci te kartki wychodzą obłędne! podziwiam nieustająco

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolorystyka i styl :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak papiery takie i takie, trochę dżinsu, trochę chlapań i jest taka fajniasta karteczka :) Nie wiem, jak Ci to wychodzi... ja mam zawsze problem z męskimi karteczkami, a twoja jest świetna i to bez jednego nawet kwiatuszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała karteczka i bardzo pomysłowo zrobiona.
    Jak zawsze świetnie dobrałaś papiery !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślę, że na pewno jest tak, że wszystkie Twoje prace jakimi obdarowujesz bliskich to dla nich SKARBY ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! :) Cudnie zgrałaś ze sobą kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...