środa, 19 sierpnia 2015

Wakacje z kolekcją Marine ;)

Wakacje powoli dobiegają końca...
Jednak by przedłużyć wakacyjne nastroje 
warto zasiąść do stworzenia pamiątkowego albumu, 
który chociażby w zimowe wieczory będzie wspaniałą odskocznią
i choć na chwilę przeniesie nas w ten błogi czas, który wszyscy uwielbiamy :)

W ramach DT dla DP Craft wykonałam album harmonijkowy
w całości oparty na najnowszej kolekcji Marine.
Pracowało mi się z nią fantastycznie, 
album "sam się kleił" i to w błyskawicznym tempie ;)

Oczywiście oprócz papierów wykorzystałam również
dziurkacze, kropki emaliowane, patyczki kreatywne, sznureczki,
elementy z pianki, koraliki, kosteczki 3D, guziki, kwiatki, papier kraftowy...

Szczegółowe materiałoznawstwo znajdziecie na blogu DP Craft,
 o TUTAJ, a teraz zapraszam do oglądania :)










Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować
i już wkrótce obejrzę Wasze wakacyjne wspomnienia 
zamknięte we własnoręcznie wykonanych albumach,
koniecznie z produktów DP Craft :)


12 komentarzy:

  1. niesamowita praca!!! fantastyczne warstwy, wszystkie detale! po prostu nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Zakochałam się w tych wszystkich detalach i dodatkach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest niesamowity!!!! z takim albumem wspomnienia wakacji będą niezwykle przyjemne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co za wspaniały klimacik stworzyłaś , super Ilonko

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i na pewno będzie będzie wzbudzał uśmiech w szare jesienno-zimowe dni. Ta kolekcja jest naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny :D mega radosny,wakacyjny i kolorowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach cudny!! Też mam jeden w planach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny album, świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny albumik! Barwny, ciepły...aż się buzie śmieją ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski - warstwy są zachwycające!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...