wtorek, 8 września 2015

Urodziny nastolatka

a dokładnie czternastolatka...
Nie jest to łatwy wiek, ale da się przeżyć ;)
Jak zapewne domyślacie się, stworzenie tych zaproszeń 
było dla mnie prawdziwym wyzwaniem,
ale bardzo pomogła mi moja córka, (również czternastolatka),
która była główną recenzentką mojej pracy...

Zaproszenia miały być młodzieżowe 
i nawiązywać do miejsca urodzinowej imprezki.
A gdzie ona się odbędzie?
Mam nadzieję, że zaproszenia mówią wszystko ;)

Od razu sięgnęłam po papiery Studio75 - Sunshine Love
i był to bardzo dobry wybór!!!

A poniżej efekty mojej pracy - zapraszam do oglądania...

Kraftowa baza, fantastyczne papierki, sznurek, perełki w płynie, 
dziurkacz DP Craft - strzałka i  na koniec rysowane przeszycia...




I wszystkie razem

Nie ukrywam, że osobiście jestem z nich bardzo zadowolona :)


Uciekam do biurka, 
a wieczorkiem spotkam się z Wami na Waszych blogach  -
do zobaczenia!!!

16 komentarzy:

  1. świetne!!! nie dziwię się że jesteś z nich zadowolona.
    Jak widzę grafikę z tyrolką to od razu myślę, ze musiał być to park linowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, młodzieżowo, na temat i oryginalnie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te zaproszenia i wcale sie nie dziwie, ze jestes z nich zadowolona.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne te zaproszenia! jesteś tak pomysłowa, że aż brakuje mi słów! wypas!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalne i pomysłowe zaproszenia, jednym słowem SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko super! zawsze Cię będę podziwiać za specyfikę Twoich prac! wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny pomysł, godny prawdziwie szalonej imprezy!

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie sobie poradziłaś :D wyszło mega młodzieżowo i pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne - bardzo energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zaproszenia !!! Fantastyczny pomysł i świetnie dobrane papiery. Brawa !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejkuś, ależ to rewelacyjny kawał roboty!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...