wtorek, 6 października 2015

imieninowa dla Michała

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam męskie kartki
i właśnie taką mam dziś dla Was.
Powstała z okazji imienin Michała...
Bez kwiatków, za to z trybikami i z moimi ulubionymi wąsami :)


Połączyłam papiery UHK Gallery, Piątek 13 i papier kraftowy


Do tego taśma washi, odrobina maski i farby akrylowej 
oraz ćwieki podkreślające męski charakter kartki...

I zbliżenie na detale ;)






Do kompletu powstało skromne pudełeczko 
utrzymane w tym samym stylu...



Powiem nieskromnie, że kartka bez kwiatków też może być całkiem fajna...

A już wkrótce kolejna męska, również bez kwiatków ;)

Zapraszam!!!

12 komentarzy:

  1. Rewelacja! Wspaniale się wszystko komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie.... kurczę Ilonka, ja tak po męsku nie umiem.... a Twoja każda idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Męskie kartki są cool, a Twoja pomysłowa i bardzo stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna i bardzo gustowna karteczka....

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kartka :) Ja mam z męskimi kłopot właśnie przez te kwiaty, a raczej ich brak...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jest rewelacyjna :D Też lubię te bez kwiatków, mają w sobie to "coś"- no i łatwiej się je przechowuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł ! Mistrzowskie wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest fantastyczna, perfekcyjnie dobrane kolory i detale. Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla Ciebie żaden temat nie jest trudny! Piękna męska karteczka. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam męskie kartki - Twoje Ilonko!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...